Golden spårar i Floda Centrum

Igår la jag ett spår för Goa i Floda Centrum. Det blev ett ganska långt spår. Över parkeringen, torget, nerför trappa, uppför trappa, över vägen och runt, till sist en bit på skolgården också.
Det märktes att det blev ett ganska svårt spår på många avsnitt, speciellt när vi skulle över vägen (där hade förstås många stått) där tog det tid. När vi slutligen kom till skolgården då blev det full fart för där hade ingen gått på länge (mer än jag).
.
Goa lyckades och fick in alla apporter. Det var ett riktigt svårt spår och självklart gick jag ganska nära henne eftersom det var en så speciell miljö. Hon var så trött efter detta. Både Goa och jag var jättenöjda med aktiviteten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skogsvråns kennel

Goa, en golden retriever från jaktlinjer

RSS 2.0